telegram-messenger

امروز تلگرام عضو جدا نشدنی خانواده های ایرانی شده است و طبق آمار میلیون ها کاربر ایرانی از خدمات تلگرام استفاده می کنند. با استفاده از پیام رسان تلگرام می توانید پیام متنی، پیام صوتی و فایل های چند رسانه ای خود را به صورت رایگان برای کاربران دیگر و دوستان خود ارسال کنید.

اما پیام رسان تلگرام یک ویژگی بسیار سخت گیرانه دارد و افرادی را که از طرف چند کاربر گزارش شوند را به اصلاح ریپورت اسپم کرده و کاربر خاطی برای یک تا چند ماه و شاید هم برای همیشه ریپورت خواهد شد.

جالب است بدانید که تلگرام برای افرادی که دچار مشکل ریپورت اسپم شده اند یک ربات طراحی کرده است که با استفاده از این ربات می توانند در صورت اشتباه ریپورت شدن به تلگرام گزارش دهند تا تلگرام مشکل آن ها را بررسی کند همچنین کاربرانی که اسپم شده اند می توانند تاریخ خروج از حالت ریپورت اسپم تلگرام را مشاهده نمایند.

در مطلب امروز تصمیم داریم به شما آموزش دهیم که چگونه با استفاده از ربات تلگرامی Spambot تاریخ خروج از حالت ریپورت اسپم تلگرام را مشاهده نمایید. در ادامه با ترفندها همراه باشید.

 

مقدمه: چرا در تلگرام ریپورت اسپم می شویم؟

هنگامی که شما برای یک کاربر غریبه دیگر در تلگرام یک پیامی ارسال می کنید. (منظور از کاربر غریبه به کاربری گفته می شود که شماره تلگرام شما در لیست آن نباشد) در بالای پیام شما برای طرف مقابل گزینه ای به اسم Report Spam ظاهر می شود که اگر پیام شما برای کاربر مورد نظر مزاحمت آمیز شناخته شود، آن فرد می تواند گزینه Report Spam را انتخاب کند تا پیام شما اسپم شناخته شده و شماره ی شما در اصطلاح ریپورت شود.

همچنین اگر شما یک پیام تبلیغاتی و یکسان را برای چند نفر و چند گروه ارسال کنید و کاربران، شما را گزارش اسپم دهند باز هم ریپورت اسپم خواهید شد.

 

پس از اینکه ریپورت اسپم شدیم، چه اتفاقی می افتد؟

اما پس از اینکه شما به اصطلاح ریپورت شدید اگر بخواهید برای یک کاربر غریبه پیامی ارسال کنید با پیغام " Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment " مواجه خواهید شد.

 

ریپورت تلگرام

معنی این پیغام این است: " متاسفیم. شما در حال حاضر قادر هستید تا تنها به مخاطبین متقابل خود پیام ارسال کنید "

 

آموزش رفع مشکل ریپورت اسپم تلگرام با استفاده از ربات Spambot

همانطور که در ابتدای این مطلب و در مطلب " با استفاده از ربات Spam Bot از ریپورت اسپم تلگرام خارج شوید " به آن اشاره نمودیم، تلگرام برای کاربرانی که ریپورت اسپم شده اند یک ربات  طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید در صورت اشتباه ریپورت شدن گزارش بررسی حساب خود را به تلگرام بدهید همچنین اگر خودتان قبول دارید که در تلگرام خطا کرده اید می توانید با انتخاب یک گزینه از تاریخ رفع ریپورت خود در تلگرام مطلع شوید.

 

 

در چه تاریخی از حالت ریپورت اسپم تلگرام ( Report Spam )خارج می شویم؟

در این قسمت به شما آموزش خواهیم داد که چطور تنها در ۱ دقیقه از تاریخ رفع ریپورت خود.با استفاده از ربات تلگرامی Spambot مطلع شوید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید:

 

مرحله اول: ابتدا اپلیکیشن تلگرام را باز نموده و از بالای صفحه ی اصلی بر روی گزینه جستجو ضربه بزنید.

 

 

مرحله دوم: اکنون در کادر جستجو عبارت Spambot را جستجو کنید.

مرحله سوم: حالا ربات تلگرام برای شما ظاهر می شود، بر روی ربات ضربه زده تا به صفحه اش منتقل شوید.

 

 

مرحله چهارم: پس از اینکه صفحه ی ربات برای شما باز شد از پایین صفحه بر روی گزینه ی START یا RESTART ضربه بزنید.

 

 

مرحله پنجم: اکنون گزینه اشتباه کردم، لطفا اکانتم را آزاد کنید! را انتخاب کنید.

 

اکنون اگر به صورت موقت ریپورت اسپم شده باشید با پیام زیر برخورد می کنید که در آن زمان رفع ریپورت شما را به تاریخ میلادی و ساعت جهانی نمایش می دهد.

به عنوان مثال در این تصویر ، اکانت مورد نظر در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۷ و در ساعت ۱۳:۴۲ به وقت گرنویچ از حالت ریپورت اسپم خارج می شود.

 

 

همچنین اگر به صورت دائمی ریپورت شده باشید با پیغام زیر برخورد خواهید کرد:


Unfortunately, this is not possible. We are worried that we can’t guarantee our users’ safety from unwanted messages, should this account be released again.

Remember that you can still reply to anyone who messages you first. (Also: deleting and recreating your account won’t help, sorry.

 

معنی این پیغام " متاسفانه، این امکان پذیر نیست. ما نگران این هستیم که نتوانیم ایمنی کاربران را از دریافت پیام های ناخواسته تضمین کنیم. شما باید این حساب را رها کنید.

به یاد داشته باشید که هنوز می توانید به کاربران متقابل خود پیام ارسال کنید. همچنین حذف و ساختن مجدد اکانت نمی تواند شما را متاسفانه کمک کند"

 

telegram_report_tarfandha_4